29 Aralık 2011 Perşembe

Ara transferde son durum

Her takım için transfer döneminin önemi farklıdır ama şüphesiz külüp fark etmeksizin her taraftar için transfer dönemi önemlidir.Her taraftarın gönlünde yıldızlar yatar medyada böyle isimleri gündeme getirerek heyecana heyecan katar.Şimdi gerçekçi olup takımların ihtiyaçlarına ve gündemdeki oyunculara göz atalım.

Galatasaray’la başlayalım;takımın kanatlarında sıkıntı olduğu,kanatların yeteri kadar işlemediği ortada ben Galatasaray’ın 1 tane kesin olmak üzere uygun şartlar oluşursa her iki kanada da takviye yapabileceğini düşünüyorum.Gökhan Töre ihtimali çok düşük ama Gökhan Galatasaray için harika olur.

Fenerbahçe Alper’i alarak iyi bir iş yaptı ve önemli bir açığını kapattı.Orta sahadaki ikilide Emre’nin yeri garanti gibi zaten sıkıntı onun partnerini bulmada Cristian iyi bir sezon geçirmesine rağmen yabancı sınırlaması sıkıntısından her maç oynayamıyor.Alper hem Türk olması hemde yetenekli bir genç olması sebebiyle formayı kapabilir.Fiyatı fazla gibi dursada ben bu parayı hak edecek bir performans sergileyeceğini düşünüyorum.Fenerbahçe’nin tek bir takviyeye daha mutlaka ihtiyacı var.Bienvenu Fenerbahçe’nin kalitesinde değil,Semih formsuz.Fenerbahçe’nin forvete mutlaka bir takviye yapması lazım.

Beşiktaş’ın kadrosu geniş daha Ersan gibi Bebe gibi hiç forma giymemiş isimler varki ikinci yarıda bu isimler takıma katılacak.Kadrodaki gençleri de sayarsak çok alternatifli ve geniş bir kadrosu var kartalın.Pek transfere ihtiyaçları olduğunu düşünmüyorum.

Trabzonspor Jebrin’den sonra Olcan’ı da kadrosuna katarak önemli işler yaptı.Trabzonspor’un kadrosunda net bir kanat oyuncusu olarak bir tek Volkan’ın olması kanatlarda Henrique ve Halil gibi iki forvet oyuncusunun oynadığını düşünürsek Olcan direk formayı kapabilir.Jebrin ise gol yollarında zaman zaman sıkıntı yaşayan Trabzonspor için önemli bir silah olabilir.

Onun dışında ben Bursaspor’un,Samsunspor’un ve Karabükspor’un transfere ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.İbrahim Akın’ın da 6 ay top oynamadıktan sonra Gaziantepspor’da neler yapacağı merak konusu.Son olarak ara transfer bir takım için ilaçta olabilir takımıda bozabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder